THIS IS THE END!

 
 
Idag är en speciell dag. Idag är dagen då jag skriver sista inlägget här. Men det är långt ifrån så deppigt som det låter.
För några dagar sedan kontaktade Radar Magazine mig och frågade om jag ville flytta min blogg till dom i samband med deras nylansering. Jag svarade helt enkelt "ja".
Så om ni vill fortsätta följa mig och mina sporadiska inlägg med bilder och tankar går det alltså utmärkt att göra det på:
 
radarmagazine.se/sgtsalt/
 
Ändra gärna i era RSS-flöden/länklistor om ni har några. Bloglovin sköter sig självt och flyttar över alla till den nya adressen.
Men det kan ju ta en stund så klicka HÄR om ni vill fixa det på studs.
 
Det är med viss sorg jag lämnar den här bloggen, men det kommer bli bra det här tror jag. Lev väl.
 
 
 
. . .

Kommentarer
Postat av: Simon

Radar låter bra, bättre än Djungeltrumman ;) Lycka till!

Svar: Haha ja, vi får se! Ger det en chans iallafall :) Tack!
None None

2013-01-16 @ 10:39:56
Postat av: Joanna

Skål!

2013-01-18 @ 11:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0