what's good


Samma sak dag ut och dag in.

Jag behöver en utmaning.


Kommentarer
Postat av: olga

men snart är det håkan och det blir fantastiskt!

hurra! ^^

2009-09-15 @ 21:58:38
URL: http://oceaner.blogg.se/
Postat av: karolina

den figuren var smart må jag säga

men ohw <3

2009-09-15 @ 22:04:36
URL: http://destralarsomnaross.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Jag vet inte hur det är du känner, men ibland vill jag bara sätta mig på första bästa tåg bara för att se vart jag hamnar.

Ibland står jag framför dörrarna som stängs automatiskt mitt framför näsan på mig och jag vet att jag aldrig kommer våga hoppa på.

Kanske det är lite så du menar med utmaning? Att överaska sig själv.

2009-09-15 @ 22:31:40
URL: http://underettlitetlov.blogspot.com
Postat av: P

Det är mer eller mindre precis så jag menar med utmaning.

Jag vill göra något oväntat, något nytt och spännande.

Som du säger så vill jag överaska mej själv liksom.



Men det är svårt. Mycket svårt. För jag är så feg och förutsägbar.

2009-09-15 @ 22:42:02
Postat av: Ronja

ska komma på ett gäng med riktigt bra utmaningar, om du lovar att våga ta dom? ;)



2009-09-15 @ 22:52:31
URL: http://ronjaengberg.blogg.se/
Postat av: P

Tror du missade att det står här ovanför att jag

är FEG och förutsägbar haha.

Men visst ge det en chans och pröva mej!



Fast fegheten vägrar låta mej lova något.

2009-09-15 @ 23:09:45
Postat av: Ronja

sv: orkar inte att majoriteten av mina läsare/vänner tycker att någon i novellen ska DÖ hahahaha! men munken går att överväga.



okej. jag utmanar dig på fullaste allvar, imorgon ska du bada! oavsett väder. vet inte om det är kallt i vattnet där du bor (annars failade den här utmaningen lite, det är kallt där jag bor) , men du ska hur som helst bada.

2009-09-15 @ 23:09:49
URL: http://ronjaengberg.blogg.se/
Postat av: P

Nu vet jag inte vad du anser vara "kallt" men med

tanke på att jag kan vara svea rikes största badkruka

när det är gäller så funkar det garanterat som utmaning.



Du har mitt hedersord på att jag ska bada imorgon!

2009-09-15 @ 23:14:01
Postat av: Ronja

HAHA ÅH NU VART JAG LYCKLIG! du kan få utmana mig någon gång också så ska jag vara lika modig hahaha.

2009-09-15 @ 23:20:00
URL: http://ronjaengberg.blogg.se/
Postat av: Freja

Om det är skolan du menar så håller jag med, bara samma jäkla skit dag ut och dag in :(



Men din lilla figur var verkligen helt klockren :)

Och du fick visst en utmaning dessutom hihi ^^

2009-09-16 @ 08:46:36
Postat av: Amanda

Sv:Hmm, du har faktiskt rätt. Nu i efterhand så ser jag att det inte blev så enhetligt med en turkos klädnypa. Men aja, jag får skylla på att det bara fanns de färgerna :)



Tack iaf!



Söt illustration det där!

2009-09-16 @ 13:08:02
URL: http://limeamanda.blogg.se/
Postat av: Evelina

sv: Usch jag ifrågasätter också hela livet. Allt känns så hopplöst och onödigt. Varför ska man plugga och kämpa när man ändå ska dö nån gång? Såna frågor ställer jag mig hela tiden nu. Jag är så totalt deppad nu. Men snart är det fredag och det kommer bli så bra så bra. Men ändå, sen då?



Jag behöver nog precis som du en utmaning, något som bryter mot vardagen. För jag klarar inte av den längre.

2009-09-16 @ 13:28:56
URL: http://evelinamaria.devote.se
Postat av: jenny

lär dig världens alla länder och städer och alla sjöar, berg, öar,halvöar,floder, hav. Det måste jag göra på sisådär 5 timmar.

2009-09-16 @ 16:41:29
Postat av: P

Grymt segt att behöva slösa bort fem timmar av sitt liv

på något som låter så galet tråkigt.

Dessutom känns det som en utmaning bara en person med "rätt" typ

av asbergers syndrom skulle kunna klara av.



Lycka till i alla fall =)

2009-09-16 @ 16:57:22
Postat av: bm

hoppa från en bro o försök att överleva, där har du en utmaning

2009-09-16 @ 17:29:27
Postat av: P

Jovisst men att få dej att byta namn till Steffe är en större utmaning.

2009-09-16 @ 17:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0