kärt återseende



 
 nånting är fel och det gör mej lite orolig.

 men samtidigt är jag glad.
 
 konstigt. 

 nåväl. morgonen har spenderats på altanen där jag har spelat gitarr och i alla fall försökt sjunga lite också.
 
 jag skriver "försökt sjunga" därför att det, efter dessa dagar med helt underbart enormt grymma spelningar 

 nämligen är ytterst svårt att bara så där direkt efteråt börja sjunga på melodier som uppenbarligen kräver

 en stämma som inte använts till fulla primalskrik fyra kvällar i sträck.

 men det känns fint att kunna spela gitarr igen tycker jag. man börjar sakna sånt där väldigt snabbt faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Clara

Din. Blogg. Är. Grym.

Wolla, you have a new prenumerant.

2009-07-13 @ 12:53:18
URL: http://claraslife.devote.se
Postat av: M i c k a

grymt snygg bild du har där :D

2009-07-13 @ 15:48:21
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Sofia

Grymmt bra på att fotta äru!

Fin blogg också =)

2009-07-13 @ 16:50:49
URL: http://jennifersamanda.blogg.se/
Postat av: ELLEN - fotografier och ord

Svar: Jag instämmer. Jag kan inte riktigt förstå hur långt folk är redo att gå för att få vara i rampljuset.



Du verkar vara en klok prick!

Ha det fint. Kram!

2009-07-13 @ 18:34:50
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: Uggla

Så himla fin blogg du har! Grym!

2009-07-13 @ 18:37:16
URL: http://janeytagaro.blogg.se/
Postat av: Hanna

Här kommer jag och svarar lite:



Jag förstår att alkoholen spelade roll för dig. Men å andra sidan är du 18 år.



Jag är 14. Mina kompisar är mellan 15 och 17 år. Och jag har inget problem med att dom (eller andra människor) dricker på festival. Klart dom ska få ha kul när dom ändå pungat ut över 1500 pix för hela kalaset. Men dom gick för långt. Allt handlade om drickandet. Om att försöka ta sig in på ölområdena och om att bli full fortast. Det förstörde så grymt mycket för mig. Och dom brydde sig inte.



Vilka vänner jag har, huh?



Första kvällen, under Mötley Crüe, satt jag och grät. Jag borde ha dragit på mig hårdrockar-kostymen och stått i crowden. Jag borde ha skrikit med i Kickstart My Heart och rockat sönder med alla svart och långhåriga människor. Men istället satt jag på marken, hopkrupen, och grät för mig själv. För att allt var så fel. För att ena kompisen var med nån 25-åring, den andra var så jävla full och svarade inte på mobilen, några var och såg Keane och resten hängde någonstans i Borlänge. Det var hemskt.



Men det är fint att du önskar mig bättre festivaler senare i år. Tack. För att jag vet att Way Out West och Popaganda kommer rocka. Jag var på Popaganda förra året och det var... totalt underbart! Och att se Laakso på Way Out West. Åh, vad jag längtar!



Och jag hoppas för din skull att du också pallrar dig till Göteborg i augusti! :D



Nu lät det där som ett hot. Men jag menar att jag hoppas att du åker dit, går på festival och har så jääävla kul! :D



Kram!

2009-07-13 @ 20:21:58
URL: http://danced.blogg.se/
Postat av: P

Oj det där var så långt och fint och öppet

att jag vet knappt vad jag ska skriva tillbaka.



Det låter helt sjukt sämst att bli dissad av

sina polare så där..

Åh vet som sagt knappt vad jag ska skriva, blir

bara så jävla arg av de du skriver!

Helt förjävligt att de fick förstöra så mycket

för dig! Riktigt dåliga människor alltså.



Men ja som sagt bättre festivaler förtjänar du

jävligt lätt och de kommer du garanterat få!

Får hoppas på att jag också kommer iväg till

way out west sen =) Laakso är jävligt grymma!



Tog de inte verkligen som ett hot f ö haha ;D



Du får ha det grymt fint! =)

2009-07-13 @ 20:39:41
Postat av: angelica - den snabbast växande ungmamma bloggen just nu!

fin blogg, lägga till varann på bloglovin kanske?=)

2009-07-13 @ 21:13:10
URL: http://enkärlekssaga.se
Postat av: P

Nja vet inte riktigt om en "ung mamma-blogg"

intresserar mej sådär vansinnigt mycket tyvärr.

Och det känns ju lite onödigt att lägga till

en blogg som jag aldrig ens skulle läsa eller hur?



Men tack för ditt mycket generösa erbjudande!

2009-07-13 @ 21:29:09
Postat av: Maria

Jag gillar verkligen pyssliga människor och det bilden kändes så himla..det kändes som att det fanns något mer än bara bilden. Nu lät det där jättedjupt men ja :P

Tack så mycket för kommentaren om bilderna!



Och bilden häruppe är ruskigt fin. Älskar att den ser gammal ut!

2009-07-13 @ 22:19:27
URL: http://litemedvind.blogspot.com
Postat av: P

Haha jättedjupt är jättebra ju! ;)



Åh så fint sagt, blir mycket glad av det =)

2009-07-13 @ 22:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0