it's so hard to me




                                                                          - en sorts katharsis kanske.

katharsis är ett ord som alla som lyssnar på broder daniel verkligen borde kunna och förstå innebörden av.

man upplever det bland annat efter att man varit med om ett klimax av något hemskt, sorgligt eller tragiskt.

när det hemska är över kommer en känsla av förnyelse och det känns som ett nytt liv har börjat.

man kan tolka det så att det tragiska renar oss.

jag önskar att jag kunde känna så men det kan jag inte tyvärr.


det regnar ute idag.

förlåt.

Kommentarer
Postat av: Freja

oh den där boken är så fin ^^

broder daniel forever <3

2009-07-19 @ 18:35:41
Postat av: Sofia

Då tror jag att jag just har upplevt eh katharsis! Fast, inte idag. Den här dagen skulle man kunna slänga i sjön eller något.



Svar: Tack så jättemycket! :D

Hah, jaså du. Jag älskar dom färgerna :)



Och ja, det är rätt grymt!! Dock är jag inte särskilt bra, men det är ju så himla kul så det spelar ju ingen roll då (:

2009-07-19 @ 19:03:03
URL: http://sofiabystrom.blogg.se/
Postat av: .

du vet att det regnar ganska ofta men sen så kommer solen ibland också men man klarar det och jag skulle vilja skicka en kram till dig med posten.

2009-07-19 @ 22:27:26
Postat av: P

åh vilken otroligt fin kommentar =)



så himla vackert sagt.

2009-07-19 @ 22:57:12
Postat av: jenny

hej. du vet, jag blev just kär i din blogg.

2009-07-19 @ 23:27:26
URL: http://megatuff.blogg.se/
Postat av: P

All kärlek är bra kärlek.

Kärlek till bloggar likaså! =)



Fortsätt älska!

2009-07-20 @ 09:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0