äntligen på väg


ja idag är alltså dagen då hultsfred ska tas i besittning

fick en underbar start på dagen genom se mig själv i tidningen (ironi)

haha nåja hultan kommer bli asgrymt i vilket fall som helst

det ska bli otroligt kul att få träffa roligt folk och hoppa runt o lyssna på bra musik hela nätterna

och antagligen ska jag träffa min brevvän där!

det ska bli skoj, hoppas jag inte blir för blyg för att säga hej bara.. haha

sen känns det riktigt fint att fira 18-årsdagen där också!

men åh vad jag kommer sakna att vara 17 år

mycket av det allra finaste i mitt liv skedde då

ja håkan och BD hade så jävla rätt som vanligt

17 år var en magisk ålder

nåväl

bloggen kommer ges andnöd och återupplivas om 5 dagar ungefär
 
och en sista bild ska ni få innan jag åker

inte nåt speciellt men det är en klassisk sgtsalt-bild antar jag (d.v.s. håkan-inspirerat)

so long!


fred, kärlek och förståelse ♥

Kommentarer
Postat av: mango

du. Vill du veta? Det här är typ den finaste bloggen jag läst. Fin musik, helt underbara bilder och du skriver så vettigt. Hit kommer jag nog alltid återvända!



Kramis.

2009-07-09 @ 14:23:38
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0