UTSTÄLLNING, IDAG LÖRDAG!!




Ojoj nu blommar asfalten. Idag är det dags! Tillsammans med några fina vänner och fina vänners vänner ställer jag ut lite trevliga illustrationer på Kulturhallen i Kvarnbyn. Det kommer bli grymt!
Förutom mina illustrationer bör ni hålla ögonen öppna efter Aleksandar Sekaras pimpade skyltdocka (helt fantastisk),
Sara Fredrikssons fotografier och Therese Tenggrens tavlor. Allt är såklart värt att se, men deras grejer är ju bara ett måste.

För att ta er till denna fantastiska utställning tar ni er först och främst till Mölndal Station i Göteborg. Detta gör ni enklast via vagn 2, 4 eller med buss 19. Väl framme kommer det finnas informativa pilar som leder er den korta vägen till utställningen.

Konst tillsammans med vin, snittar och salta pinnar. Kan det bli bättre eller? Nae.

. . .

Kommentarer
Postat av: Ellen

Tjoho! Ta bilder och visa mig sen! På allt!

2012-03-17 @ 12:56:26
Postat av: Simon

Grymt bra utställning! Gillade nog dina grejer bäst som sagt hehe, hade jag haft pengarna hade jag lätt köpt den med stjänhimlen! Får nöja mig med korten;)

2012-03-18 @ 11:04:55
Postat av: Elin

har du använt en font eller skrivit texten själv i pratbubblan? vad heter den i så fall? skitfin!

2012-03-25 @ 14:06:06
Postat av: Petter

Den är min egna, så tyvärr finns den inte som font!

(Funderar dock på att göra den till en för att spara in lite arbete i framtiden)

Tack!

2012-03-25 @ 19:47:07
URL: http://sgtsalt.blogg.se/
Postat av: alexandra

tack för din superfina kommentar! vad kul att du gillade den! blir alltid extra glad när jag ser att det är du som har lämnat en kommentar. det är något speciellt med dig.

2012-03-25 @ 21:33:44
URL: http://lillesnigel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0