äntligen hemma


åh.

riktig säng, riktig mat, riktig toalett, riktig sömn.

mitt hem är himmelriket helt jävla klart.

nu är jag alltså hemma igen från hultsfred och jag måste säga att det verkligen
har varit en riktigt klockren upplevelse.
ju mer jag tänker tillbaka på det ju mer inser jag att det var asgrymt.

jag lyckades (med ett par undantag) faktiskt bara träffa rätt sorts människor och det känns
helt underbart bra. 

men mer om festivalen i ett senare inlägg.

det känns verkligen helt otroligt fint att komma hem och upptäcka att så helt sinnessjukt många
nya människor har upptäckt min blogg när jag varit borta på festival.

åh jag skulle vilja krama alla som skrivit så fina kommentarer!

verkligen en fin födelsedagspresent så här i efterhand

speciellt stor kram till mango som till och med länkade till mej från sin blogg.

du gjorde mej verkligen helt underbart glad ska du veta! =)

men nu ska jag gå tillbaka till mitt normala liv och äta riktig mat samt en något försenad tårta

ser också så underbart mycket fram emot att träffa någon sedan ♥

stort tack igen till alla som skrivit så fina kommentarer
ni kompenserade bort min huvudvärk.

tacktackTACK för det  =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: yes jag tog bilden, så tack själv(!!!) och det var så lite så! :D haha.

Och får man fråga i vilket program du redigerar dina bilder? ^^" (De är galet snygga!)

2009-07-12 @ 17:23:05
URL: http://lantjantan.blogg.se/
Postat av: mango

jippi kompis! inga problem, din blogg är fin och du förtjänar alla fina besök och kommentarer!



Känns underbart att du blev så himla glad! På riktigt!



KRAMIS!

2009-07-12 @ 17:33:49
URL: http://mango.blogg.se/
Postat av: P

Hanna: photoshop är grejen! =)

finns absolut inget som är bättre.

dyrt att få tag i lagligt tyvärr =/



Mango: Du verkar vara en mycket snäll person helt klart =)

Blev verkligen underbart glad =D



Tacktacktack igen!!

2009-07-12 @ 17:37:51
Postat av: Gohar

Jisses, vilken underbart fin liten blogg! ^^

2009-07-12 @ 20:04:14
URL: http://fiiikus.blogg.se/
Postat av: ALB

Fan vad fin Hultan var. Och fan, gillar bilderna i inlägget ovan. Michet fin stämning, jao.

2009-07-13 @ 21:22:42
URL: http://annalindenbostrom.blogspot.com
Postat av: m

det med länkandet var du värd :D

2009-07-14 @ 11:16:34
URL: http://hennesdanssteg.blogg.se/
Postat av: P

Är fortfarande helt virrig av att folk

säger så men..

SJUKT fint sagt iaf =)

2009-07-14 @ 11:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0