nostalgi

haha hittade en ashärlig gammal bild på min handledare från sommarjobbet förra sommaren, johnny C



han må ha kört bil som en björn på uppåttjack men tro mej, han hade ett hjärta av renaste guld

alltid lika glad, alltid lika snäll och alltid lika dålig på att läsa upp mitt namn

men det blev en faktiskt rätt trevlig tradition att vid närvaro-checken varje morgon få höra "peter?"

han hade väl svårt för att läsa helt enkelt

men sista dagen slog han oss alla med häpnad

"petter?"

alla applåderade och han log det största leendet jag hittills sett i mitt liv

Kommentarer
Postat av: olga

Jag skäms för att jag kommenterar varje inlägg, jag har ett liv utanför internet, haha :)



men jag blir så glad av din inlägg!

2009-07-05 @ 13:38:47
URL: http://olgalantz.blogg.se/
Postat av: P

haha det är väl inget att skämmas för =)

det gör mej glad, så du gör skillnad på så sätt!

2009-07-05 @ 15:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0